Im still alive 30/6

Men KUUUUUUUUUUL, att hela mitt novellinlägg om två veckor TOGS BORT! F*ck... Jag orkar inte skriva om just nu..... Jag tänkte i alla fall bara meddela om att jag fortfarande lever och har det helt fantastiskt! Dock är internetet här SÄMST, så ah.... Idag är ledig dag, ska snart promenera ner till stranden för att spendera några timmar där och sedan kanske ta en glass i resturangen för det lockar en stekhet dag som denna! :D Pittsburg är på, ska bara byta till bikini sen är det redoooooo för beachen wiho. Hoppas ni har det bra hemma i Sverige!
 
 

Vill tillbaks dit!!! Det var ett fantastiskt hotell<3
Och du är hur duktig som helst där med allt du gör;)

Miss U
/E

Svar: Jag vill också tillbaka nu när jag är hemma! Haha! Tack fina du, jag saknar er med! <3
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?