Jag älskar mitt jobb!

Ja, som rubriken lyder trivs jag så fantastiskt bra här. Jag har det absolut bästa jobbet i världen! Dagarna går dock alldeles för fort, jag har redan varit här i en månad! En månad exakt, idag. Känns helt sjukt att tiden går så fort. Under dessa första veckor har jag träffat så otroligt sköna människor och familjer, alla åldrar. Teamet är fulltaligt nu, alla är här och vi kan börja vår säsong på riktigt. Teamet är riktigt bra, alla är unika och vi har så otroligt kul ihop. Imorgon kommer fler svenskar, jag ser alltid fram till tisdagar då svenskar kommer med Solresor, jag har oftast hand om deras ankomster vilket är otroligt kul! <3 Barnen i mini klubben är fantastiska, vi kan göra så varierande saker, under dagarna går vi till poolen, till stranden, restaurangen på stranden och käkar glass, går runt hotellområdet, leker ute, gör olika aktiviteter, dansar etc. Det finns så mycket att välja mellan med barnen vilket gör att jobbet aldrig blir enformigt. Nu efter lunch har vi alltid rast, vilket är behövligt eftersom vi är uppe och övar på showerna tills klockan 03 varje natt. Idag har vi variety show, där vi har olika danser som är blandade och även en del sketcher! Imorgon har vi ytterligare en Michael Jackson show som ska bli lika kul som vanligt. Nu när jag får vara med i fler nummer är det ännu roligare. Vi har entrata, Jackson 5, beat it, thriller och we are the World. Den helt klart bästa showen här och alla är oftast nöjda med showen! :D
 
Igår var vår "lediga dag" eller jag tror mer vi ska kalla det halv dag, då vi var lediga fram till klockan 19. Då vi gjorde Buon Apetito i entren till restaurangen, sedan hade ankomster för franska och tyska gäster, sedan direkt till theatern där vi hade presentation med all personal på hotellet inför gästerna och sedan bjöd på en liten show, lite smakprov på vad de kommer få se i veckan! Sedan var vi i pianobaren och dansade hela natten innan vi fortsatte öva på en dans inför ikväll. Så vid 03 somnade vi allihopa. Idag blev vi även väckta av städerskorna som klockan ÅTTA knackade på vår dörr för att hon ville städa - va fa culo säger jag bara, cazzo! haha! ♥ Igår kom även några gäster från förra året, som jag lärde känna när jag och Fanni var här, vilket var kul. Han är i min ålder och kände igen mig, vilket var riktigt skoj. Han är även här ett tag så de ska bli najs! Äntligen har det kommit lite gäster i våran ålder, jihoooooooo! Helt annan stämning. I love my job ♥

Vi saknar dig jätte mycket + att vi kanske kommer och hälsar på dig! <3
Ps. Mitt snapchat funkar inte! ( jag måste typ göra någon uppdatering iOS ) eller vad det heter :) KRAM<3

Svar:
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?