Fredag 5/7 - 2013

Jag är fortfarande helt fascinerad över hur fort tiden går. Jag har nu varit här i en hel månad, helt sjukt. Dagarna är så otroligt roliga och händelserika så de går alldeles för fort.Vi har arbetat i snart 3 veckor, vi har lärt känna varandra riktigt bra, vi är fullt team, alla älskar sina jobb. Allt här är helt fantastiskt. Nu när jag blivit frisk med så kan jag verkligen inte klaga över huvudtaget. Jag älskar att vara här, jag älskar mina kollegor, jag älskar mitt jobb, jag känner mig som den lyckligaste i världen. Igår hade vi vår andra "Best of Musicals" show, som blev SÅHÄR mycket bättre än den innan. Nu gjorde alla rätt, hade rätt platser och det såg otroligt mycket mer organiserat och bra ut. :-) Förra gången var platserna bedrövliga, alla gjorde minst ett eller fler misstag och man såg direkt att danserna var nya. Men nu är vi ta mig fan igång. Idag kom även en (jag tror han var tjeck) fram till mig och berättade att Animation teamet i år är riktigt bra, han använde till och med ordet fantastiskt vilket var riktigt kul att höra! Alltid kul med beröm, inte sant! Ikväll har vi Fakir show som är f1 tråkig och seg enligt mig. Det enda bra är att vi inte behöver göra något speciellt utan bara sitta med gästerna i publiken och kolla! Eller göra något annat som faller in, hoppas på att vi kan göra något annat än att kolla, den var seg redan första gången vi behövde kolla på den.
 
Bild på min bästa vän som fyller 19 år idag, grattis världens bästa Clara! ♥ 
 
Idag är det fredag, vilket är lite speciellt just för barnklubben. Istället för Kids Disco ikväll så har vi barn show, där barnen gör allt och vi pratar, istället för att vi lärare måste vara med och dansa, anstränga oss etc. Haha så ikväll uppträder barnen själva med olika nummer, t.ex. rockringar, hopprep, pirater, berättar roliga historier och sådant. Vilket många uppskattar och tycker är roligt, speciellt föräldrarna som MÅSTE skratta åt sina barns skämt och tycka sina barn är duktiga på de dom gör hahahah! :-D Innan discot ska alla gå tillsammans och äta pizza i pizzerian, så middagen idag kommer bli riktigt mumsig, vilket är najs! De andra entertainerna får inte äta pizza, nanananana na! ;) Lite speciellt när det är med barnen, öppnar upp så många möjligheter att göra saker. Nu har vi paus till 15, sedan kommer eftermiddagen gå åt att öva inför showen, kanske även blir 1 eller 2 dopp i poolen. Jag badar inte förens på måndag p.g.a. att jag var sjuk, men kan fortfarande sitta vid kanten i solen och övervaka! Nu ska jag sova en stund, alltid bra att sova middag en timme under dagen, för att vara uppe lite längre på natten (tvärt om än vad jag brukar göra hemma) men jag är ju inte hemma nu så ah. Kram



Kom ihåg mig?