Nöjd tjej!

Känns riktigt bra nu efter kortprogrammet är avklarat! Idag gick det riktigt bra. Uppvärmningen kändes bra då jag stod allt utan axel på första försöket. Det kändes lugnt eftersom jag inte var så nervös, bara lagom så man är taggad. Kändes så skönt att tävla på hemmaplan också eftersom vi hade vår fantastiska fanclub som stöttade oss under åkningen! ♥

Personbästa blev det för mig idag, vilket känns otroligt bra som första tävling detta året. Eftersom förra året inte riktigt gick som jag ville känns det skönt att ha gjort ett sådant åkni alla fall. Åkte ett felfritt kortprogram idag med 2A och level 4 på kombinationspiruetten och level 2 på hopp-i-sitten, level 2 med plus på steget. Det som kunde bli bättre var himmeln, fick bara level 1 på den men plus av alla domare i alla fall vilket resulterade i 34 poäng! :-)) Jihooooo

Bra jobbat Elina!

Svar: Taack <3
Elina Hagberg

Grattis!!! <3
Så stolt!! ;-))))




Kom ihåg mig?