En helt vanlig dag, nej inte riktigt

Tillbaka in i träningen, jao! Måste säga att jag älskar att bo i en lite by, långt från allt vad civilisation har att erbjuda... När man börjar skolan 12, har ÄNTLIGEN fått sovmorgon så går det inte någon buss, självklart! Det är alltid så, längtar tills jag får mitt körkort så jag kan skita i att anpassa mig till bussar och tåg, DÅ SKA JAG KÖRA BIL ÖVERALLT! ;) Hehe ne så rik är jag dock inte! Eftersom det inte gick någon buss lagom till jag började skolan fick jag ta en tidigare buss in och då passade jag på att spendera lite kvalitetstid på gymmet. Fick sprungit i en halvtimme vilket känns skönt nu efter! (y) 

Tagga religionsredovisning nu, jag vet att hur mkt jag än övar på religionen så kommer Claudia ändå lyckas sätta dit mig, så jag har typ slutat öva på det för att det inte tjänar någonting till haha. Men ah, får hoppas på att det går bra denna gången för jag har ju faktiskt skrivit detta arbete en gång! :) Efter skolan idag bär det in till G för att träffa en saknad vän, köpa present till en nära vän och sedan fira min 18årsdag i efterskott med far och min bror!
 
Måste säga att google överträffat mina förväntningar. Nu hade de den grymmaste headern någonsin! 
 



Kom ihåg mig?