DM GULD! :-D

A-DM 2013 är över för iår och det har verkligen varit en grym helg. Är så otroligt stolt över mina vänner som åkt fantastiska åk! Alla Stenungsundare har presterat grymt och det är så himla roligt att tävla tillsammans med er! ♥ Tillsammans är vi BÄST. Jag avslutade denna helg med ett DM guld och en 1a plats, Fanni fick DM silver och en 6e plats, Jossan fick DM silver som senior och en 2a plats och Amalia fick DM guld som ungdom och även en 1a plats till henne - GO STENUNGSUND! :)

Känns fantastiskt bra att helheten blev bra trots lite småmissar i långa. Är otroligt nöjd med korta så hela helgen får en bra sammanfattning i alla fall. Även idag hade vi ett otroligt bra stöd från många fina vänner och hejarklacken från klubben. Har varit fantastiskt roligt att tävla vilket var ett utav mina mål för helgen. Jag går helt klart i den absolut bästa klubben, vi är som en familj. En stor familj med mycket kärlek ♥

Grattis! :) Vet du hur lång hon som trea på andra bilden längst ner är? Hon är ju längre än dig trots att du är ett steg högre :o / Random nyfiken bloggläsare

Svar: hahah tack! Malin, 3an kan väl vara 177 eller något! Om du vill räkna ut exakt kan du ju ta min längd 165 cm plus höjdskillnaden på prispallen mellan 1an och 3an! ;) haha
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?