ALLTID SAMMA KÄNSLA


Varje gång man sitter här, är det samma känsla i magen. Idag klockan 15.00 går min uppvärmningsgrupp på och det är dags för långprogrammet. Fjärilarna i magen finns där som vanligt, inte för att man är nervös direkt utan för att man har såna förväntningar, så höga krav på en själv för att man vet vad man faktiskt kan göra. Man vill ju presetera så mycket och göra sitt bästa. Alltid lika "nervös" innan, då man vill åka så bra som det bara går. Man vet vad man kan göra och vad man alltid gör på träning. På tävling har man bara ett försök och då måste allt sitta! Idag är mitt mål att gå på allt och framförallt ha KUL, för det är det viktigaste av allt! ♥
 
Jag tävlar i den tredje startgruppen, som nummer 6. Jag är alltså sist i sista startgruppen så trots att jag går på och värmer upp vid 15.00 kommer jag inte åka förens 15.40 tidigast. Så det blir den jobbiga väntan för mig, men vad gör det då kan jag kolla på de fantastiskt duktiga åkarna jag tävlar mot. Idag skal bli kul! :-D 



Kom ihåg mig?