Sista elitserietävlingen för i år!

Vilken kanon uppvärmning och vilket katastrof program jag fick till idag.... Hahahah inte jättebra början på den sista elitserietävlingen för iår.... Hahah 23p efter korta istället för förra tävlingens 34.... Hahah vad hände egenligen! ;-) Jaja, man kan inte alltid åka felfritt och jag kan ju vara ärlig och säga att jag inte gick ut med bästa humöret och bästa taggningen menmen det kan inte alltid bli som man vill. Uppvärmningen gick grymt bra idag, stod en perfekt axel på andra försöket och allt kändes väldigt bra. I programmet började jag med en katastrof salchow, öppnade upp innan jag ens hoppat ett varv, landade framåt och på magen :'-) Hahaha måste sätt f1 fult ut, men det bjöd jag på. Publiken fick sig förmodligen ett gott skratt. Efter en kaos början började jag tveka lite i ingången till axeln så det blev en ... dadadadaaaaa FLOP! Åh man blir ju så besviken på sig själv.. Första piruetten blev en BASE.. EN BASE!!??!?!? Haha fattar ni eller, vem fan kan inte göra en hopp-i-ligg liksom.. 1.60 poäng here I come hahah! Jaja, fick glömma det och bara köra vidare och fokusera på att göra sista halvan av programmet bättre. Det är ju bara att byta inställning och låtsas som det tidigare inte hänt så man inte deppar ihop och inte kämpar resten utav programmet. Korta är ju trotsallt 2.40 minuter långt. Man kan ju inte ge upp efter 1.50 då! Flipen blev bättre än vad jag trodde den skulle bli och så drog jag till med en level 4 på kombinationspiruetten iallafall, en level 2 med plus på steget och en helt okej himmel och sen litet skakigt och fult slut. Hahahah besviken som jag var tackade jag ändå glatt och fnissade åt mitt kassa åk. Tur att jag har får en ny chans att visa vad jag går för imoron i långa. Jag startar först av alla Junior Damer, runt klockan 14. Jag ska ge gärnet för det kan ju inte gå sämre än det gjorde idag, bara bättre! (peppar peppar) ^^
 

Bild från förra årets elitserietävling i Kungsbacka! 
 
Ikväll ska jag, mamma och Roger på bio då vi ska se Anna Kahrenia som verkar som en super bra film. Ska bli kul och mysigt att umgås lite med dem. Jag behöver en lugn kväll för att öka förutsättningarna allt jag kan inför imorgon. Hoppas ni får en grym lördagskväll, det tänkte jag ha i alla fall. Kraam ♥



Kom ihåg mig?