Luckiest girl on the planet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA - det var längesedan jag var så glad som jag är just nu. ♥♥ Jag kan knappt sitta still och jag kan verkligen inte sätta igång med plugget.. :-) :-) Jag lade precis på skype där jag pratade med min arbetsgivare Michael. VILKET LEENDE JAG LADE PÅ MED, helt sjukt. Jag har precis fått mitt drömjobb inför sommaren och jag är redan huuuuuuuuuuuuur taggad som helst. Så skönt att ha fixat klart med sommarjobb så man slipper tänka på att behöva fixa något innan sommaren börjar. Nedräkningen har börjat och det är mindre än 105 dagar kvaaaaaaaaaaaar woho. Känns som detta förmodligen kommer bli min största upplevelse någonsin. ♥ Nu känner jag att allt slit och kämpande helt klart varit värt det! :-D
 

Den 7e juni, två dagar efter studenten sätter jag mig på planet ner till europas vackraste land för att spendera 4 månader i Italien. Från 7e juni till den 1a oktober har jag anställning för det Italienska företaget "CDA Animation" och fyfan vad det skall bli roligt. En sommar tillsammans med underbara människor, en sommar tillsammans med alla andra underhållare och en sommar med värme, över 4000 gäster i veckan, dagarna fyllda med aktiviteter och en chans att lära sig ett annat språk. Jag känner på mig att det kommer bli fantastiskt! 

Jag kommer att jobba på Nettuno Garden Resort som är ett "all inclusive" hotell med över 4000 gäster i veckan från många olika länder i både europa och resten utav världen. Resorten ligger i Kalabrien (sydvästra italien) och omfattar ett riktigt stort område, har 3 pooler, nära till stranden och 3 olika restauranger att välja mellan. Det finns aktiviteter hela dagarna som passar både stora och små som är ledda av personalen. Det är all inclusive, alltså ingår båda mat och dryck i stor mängd, man får ta det man vill ha när som helst. Hotellet har även en Mini Club och Junior Club dit man kan gå om man vill och lämna sina barn under dagen så blir de omhändetagna av underhållarna. På kvällarna errangeras olika typer av shower, musikaler och även dans för stora och små hela kvällarna. Nedan finns en länk med bilder från hotellet för de intresserade! ♥
 
http://www.solresor.se/resa-till/italien/syditalien/nettuno-garden-resort/
 
Jag vet redan nu att jag kommer sakna mina vänner, en sommar utan er kommer kännas konstigt och tomt men samtidigt kommer jag ju tillbaka om 4 månader och då ses vi ju igen. Allt vi planerat för sommaren, förlåt men vi får ta igen det när jag kommer tillbaka. Eller göra alla våra galna saker när ni kommer ner och hälsar på mig. (y) Att missa konståkningslägrerna kommer också bli väldigt tråkigt men ni får träna åt mig med så hoppas jag att jag inte tappat allt för mycket när jag kommer tillbaka till Sverige. 



Kom ihåg mig?