Hoppsan...

HAAHAHAHHAHA ja... från min sida blir det näst intill "ingen kommentar" om jag skall sammanfatta helgens tävlingsresultat. Ett tips till er som tävlar, gå inte ut och tävla om ni inte är taggade haha! Jo men klart man ska, man taggar ju till i tävlingsögonblicket men endå... Idag gick jag helt klart in med fel inställning till programmet, var inte riktigt på G och kände mig inte så pigg i kroppen.. Men att det gick som det gick var ändå enbart mitt fel. Jag vet att jag kan ALLA MOMENT som är i mitt program i sömnen men det gäller ju att sätta det när det väl gäller, det är ju det som är det svåra med min sport och tävlingar generellt! Koreografin idag kan jag ju säga att den kändes bra, men hoppen var katastrof, gjorde 2 dubbel tror jag och resten enkel.. Menmen det är bara att glömma denna helgen, träna ännu hårdare och satsa fullt ut till SKF om 4 veckor. Det är lagtävling uppe i Stockholm där länen (distrikten) tävlar mot varandra i lag. Man tävlar individuellt som en vanlig tävling men resultaten sätts ihop och distrikten med bäst resultat vinner, simpelt right? 
 
Sådana här tävlingar som SKF är väldigt roliga. Det blir lite variation istället för att alla tävlingar allt är precis likadana, det enda negativa med elitserien. Att man alltid tävlar mot samma personer och alla tävlingar känns precis likadana. Nu kommer lite fler deltagare och lite mer variation + att man tävlar som ett lag! (y) Så nu gäller det att lägga upp ett grymt schema 4 veckor framåt så att formen är på topp när SKF går av stapeln. Hade ju varit skönt att avsluta säsongen bra! Både idag och igår fick jag äntligen träffat Micke, Danne o co vilket alltid är lika roligt. Det är det absolut roligaste med att tävla hihi för de är alltid så otroligt sköna! Dock gick det inte särskilt bra för någon men ah vad gör det så länge man har roligt. ♥

 
 
Dock har jag lämnat Lerum för en stund sen och befinner mig återigen hemma för plugg. Resten utav dagen skall spenderas framför körkortsteorin och matteboken.. Matte C prov imorgon.. KUL... Nej!?!? :@ Känner att mitt först IG i matte c är på väg, men skall göra allt jag kan för att undvika det imorgon. Man borde ju i alla fall kunna skrapa ihop, vad det nu är som krävs för G, typ 8 poäng i alla fall, på något sätt ... hoppas jag! heheh ^^ Får väl igen nu då eftersom jag inte jobbar så bra på lektionerna... Tänkte även dra mig ut på en löprunda idag med, innan solen går ner men den verkar ju redan va på väg... Fan vad det tar tid att blogga då! Alla bilder ovan är från det oslagbara Lyseklislägret 2011! ♥ 



Kom ihåg mig?