I love to be abroad.

Den fantastiska nedräkningen är snart framme vid 0, äntligen. Imorgon bitti lyfter flyget från Landvetter till Frankfurt för att där möta upp världens bästa vän för att sedan flyga vidare mot varmare breddgrader. Egypten och Hurghada här kommer vi, förbered er för två veckor med oss! ♥ Ska bli så otroligt härligt att spendera jul, nyår och min 19årsdag med Isabel nere i värmen och med all inclusive + animation team! :D Att slippa vara de arbetande denna gången utan bara kunna titta på när de jobbar och delta i de aktiviteter man själv vill! :) Imorgon landar jag i Frankfurt vid 10, då  jag & Isabel planerat att äta frukost tillsammans på flygplatsen innan vi checkar in för att åka vidare. Tror planet mot Egypten lyfter vid 14 någon gång så vi slipper stressa runt i Frankfurt, flygplatser är ju inte de minsta byggnaderna så man behöver alltid lite extra tid där. Med henne går timmarna fort också så det blir nog inga problem. 
 
Många frågar mig varför jag reser före jul, och inte efter liksom. Men jag känner lite så att varför vänta till efter jul?! Jag har från den 1a december tills nu fått all julkänsla och all dos av jul som jag behöver för ett år och nu känner jag att eftersom snön förmodligen inte ens kommer att komma kan man lika gärna passa på att vara borta några dagar längre i värmen! Eftersom jag förhoppningsvid börjar jobba den 8e januari igen så blir dessa två dagar väldigt behövliga! Att ligga på stranden och fira jul med min bästa vän känns skönare än att sitta hemma i regn och fira den som man gjort varje år i 18 år. Det är de allra bästa åren nu, varför inte passa på att fira på så många olika sätt som möjligt?! Gör man inte det vet man ju inte i slutändan vilket sätt man tycker är bäst. Jag har i alla fall fått öppnat i princip alla julklappar, förutom den från Isabel. Av min far, fick jag ett par 2XU kompression tights som jag redan provtränat i och tycker jättemycket om. Av min bror fick jag ett nytt armband till min Daniel Wellington klocka och ett nytt puder eftersom mitt tagit slut, som verkligen behövdes eftersom de vita på mitt gamla armband är i princip brunt nu efter hela sommaren i Italien haha. Av mamma och Roger fick jag två superfina tröjor från Marin Alpin och så skrammlade jag ihop en liten present i julklappsleken igår, ett par fina örhängen från Glitter. Sedan tänkte jag även köpa ett par gymnastikskor till mig själv i julklapp men får fixa det när jag kommer hem. Snart är det ju min födelsedag med, får ju spara mig lite tills också eftersom man inte vet vad man får då hehe. Dyker de inte upp better bodies byxor, en Miley Cyrus konsertbiljett eller Summerburstbiljett så köper jag de själv lite senare haha. Nu ska jag i alla fall packa ner det allra sista och sedan krypa till kojs för att morgondagen skall komma så fort som möjligt - ÅH VAD JAG LÄNGTAR! 
 
OCH...
Om jag inte får tillgång till internet på hotellet i Egypten vill jag bara önska er alla en faaaantastisk jul med era nära och kära och även ett gott nytt år och en super start på 2014. Vet redan nu att Sportlife och resten utav Sveriges träningslokaler kommer vara fyllda den 1a januari så käka på med julmat och julgodis nu innan 2014 drar igång så hörs vi och ses snart igen. Kramar på er alla! ♥



Kom ihåg mig?