Hahah gränsen är nåddI

När jag börjar göra gruppdanser i sömnen är det sjukt.... OMG! Klockan halv 5 på natten vaknar jag i panik, slagen av Isabel då jag gör gruppdanser i sömnen. Helt svettig i panik vaknar jag upp, KAOS! Haha vad händer?! ;) Att till och med jobba i sömnen.. ojoj.. Dags för söndag att komma nu kanske så vi får vilat lite!! 
 
Detta skulle publiceras för 10 år sedan men internetet här nere har varit kaputt i över 2 veckor så jag har inte kunnat uppdatera överhuvudtaget. Men nu är jag här, tillbaka på bloggen. Dagarna bara går och går här, det är fortfarande lika läskigt. Idag åkte första tjejen från teamet hem, på söndag åker 4 personer till. Sjukt att säsongen i princip är över och nu är det lite "eftersäsong". Äntligen är jag ute ur Mini klubben och med teamet hela dagarna istället och nu senaste veckan har jag haft helt eget ansvar för bågskytten så jag har varit Robin Hood hela veckan. Känns så roligt att faktiskt ha ansvar för något mer än barnklubben äntligen. Haha. Så varje morgon har jag kontakt, chill jobb när man sitter i solstolarna och pratar med gästerna haha :D Sedan under pausen går jag oftast ner till stranden med Isabel och spenderar 2 timmar för att vila upp inför ytligare jobb under eftermiddagen och kvällen. Mellan 4- halv 6 har jag bågskytte och efter det gruppdans i mitten av poolen innan vi önskar smaklig måltid till gästerna och går och duschar och gör oss i ordning. :) Nu har det regnat lite förra veckan, så gästerna klagade lite. Men som tur är gör vi semestern lite bättre. Gästerna älskar våra shower på kvällarna och vi har högsta poängen på hela hotellet, känns skönt! :D Nu kör vi lika hårt sista månaden, sedan säger jag hej till underbara Sverige igen. Jag börjar sakna mitt hemland! ♥
 
I söndags var jag och Isabel tillsammans med Jan, Jury och en tjej från hotellet fick låna Elisas bil och därefter åkte vi mot Tropéa. Planen var att hyra en båt och åka ut på havet hela dagen men det sket sig så det blev istället en lugn dag på stranden solandes med olivolja och citron i håret, jag kan ju lova att jag är blond just nu haha! :D På fredag har jag och Lucia ledig dag och det ska bli så sjukt skönt. Vår första lediga dag på tre månader, jihoooo! :D Vi ska låna bilen igen och åka iväg från hotellområdet :D Denna veckan har vi grymt roliga gäster så jag längtar tills om 7 minuter då vi drar igång nattpasset för idag. Först spelkväll i teatern och sedan dans och kontakt i piano baren. Vi ses om 30 dagar! :D Just nu kommer inga bilder på face heller för att det är något med min data som hindrar mig från att  ladda upp, vet inte vad men ah.. vaffanculo!
 
Bild från två veckor sedan när min fantastiska vän Sebastian var här! :D



Kom ihåg mig?