Det absolut jobbigaste

Jag träffar så otroligt fantastiska människor här, varenda vecka. Vissa pratar man och umgås med lite bara och vissa mer. De som kommer mig närmare och jag klickar med är riktigt jobbiga att säga hejdå till. Idag lämnar ytterligare en FANTASTISK svensk familj mig, vilket verkligen känns. Fick sagt hejdå (eller vi ses) för jag gillar inte att säga hejdå till familjen nu på morgonen innan de åkte med bussen mot flygplatsen. Jag kommer sakna de otroligt mycket, så jordnära och nära till skratt människor, de jag tycker som bäst om.
 
Det absolut roligaste är när de man lärt känna tar kontakt med en igen, man blir så glad. Jag fick för tre dagar sedan ett brev av min boss som var från en svensk familj som var här för ca 3 veckor sedan med ett jättegulligt skrivet brev, personligt som fick mig att le, otroligt mkt tillsammans med några super fina bilder från deras semester. Att en sådan här sak kan göra en så glad, man känner sig så speciell.

Hejsan!

Jag googlade NettunoGarden och fann på så sätt din blogg. Jag ska tillsammans med man och son spenderaen vecka där med start 27/8. Jag var en vecka på Nettuno garden i maj förra året sådet ska bli kul att se om jag kommer att trivas lika bra nu. Nu antar jag att det är mer folk/högsäsong? Kul att det jobbar en svenska, då kanske även den femåriga sonen kan delta i lite barnaktiviteter! :)
Förhoppnigsvis ses vi om ett par veckor! :)


Svar:
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?