Regniga, gråa och kalla Sverige. Sharm - JA TACK!

Några dagar har gått sedan jag och min bestie kom tillbaka på svensk mark. Jag kan fortarande inte fatta att jag för några dagar sedan faktiskt befann mig på varmare breddgrader, faktiskt i Eypten. Kan inte fatta att jag faktiskt varit där en vecka. Det är fashinerande hur man kan vara på ett ställe på jorden en dag och sedan på ett helt annat dagen efter. Sedan vi kom hem har INTE Sveriges väder levererat någon utav dessa dagar! Så trist att vara hemma när det är grått, kallt och alltid regnigt... Kan inte våren bara komma snart? Det känns som det är ganska dags för våren att börja titta fram, det kan ju inte vara så här kallt hur länge som helst.. Jag har längtat tillbaka till Sharm ända sedan vi lämnade det. Det är mindre än en månad kvar till balen och jag har ingen lust att det skall vara såhär kallt och tråkigt väder när vi har både bal och student att se fram emot. En solig dag på Marstrand och på utspringet känns som ett måste, det hade gjort det så mycket bättre. :-D Det är helt sjukt hur fort tiden går nu, kommer ihåg när det var 100 dagar kvar och nu är det mindre än 40, snart är dagen vi väntat på kommen och jag är så taggad man kan bli! Nu är det ganska fullt upp i skolan då vi kommit in i slutspurten, alla ämnen skall rundas av och alla lärare skall ha sina sista moment avklarade. Om ungefär 20 dagar är alla betyg satta och vi behöver inte anstränga oss mer förens till hösten (för de som ska läsa vidare) men inte jag. Ska bli så skönt att påbörja "sommarlovet" redan i slutet av maj. Det är då förberedelserna för studenten börjar, yey! ♥ 
 
Grymmaste veckan på länge, Sharm el Sheikh med Michelle. Vi badade med hajar ;) 
 
Jag kan ju berätta att dagen varit ganska fartfylld och fullproppad, som alltid. Haha jag hade planerat att sova till 9, men mamma väckte mig vid 7 för att hon behövde hjälp att köra till tippen och lasta av massa skräp, sedan körde hon mig till skolan en halvtimme för tidigt så jag fick suttit och pluggat lite, som var bra för min egna skull för jag fick skrivit på en inlämning som ska in idag så jag inte har lika mycket kvar att göra nu. Sedan var matten sjukt rolig idag då Simon berättade en rolig sak haha och efter matten åkte jag med Michelle till Kungälv för att hämta hennes farmor och farfar och köra dem hem, sedan hälsade vi på Clara på jobbet och käkade tillsammans på Eat innan vi promenerade bort till Sportlife för ett härligt Body Pump pass som Jacqueline teamade. Fasen vad duktig hon var och nu är jag heeelt trött och slut i hela kroppen. Kvällen spenderas framför "En stark resa (igen) med Morgan och Ola-Conny", som alltid är lika roligt haha. Sedan blir det lite plugg innan jag går och lägger mig för att vara pigg o go imorgon! 
 
 



Kom ihåg mig?