Fantastiska semester!

En helt fantastiskt vecka, med betoning på fantastisk har vi haft nere i Sharm el Sheikh. Den veckan som gått har nog varit en utav de bästa i hela mitt liv. Vilket otroligt rolig resa jag haft tillsammans med min bästa vän! Inte en enda dag har gått utan att vi legat dubbelvikta med kramp i magen från allt skratt, inte en enda dag har gått utan att vi skrattade oss till sömn med en tårblötfylld säng! ♥ Magrutorna syns trots alla vita bröd men det är väl förmodligen p.g.a allt skratt skulle jag tro haha. Efter en helt otroligt underbar vecka i Egypten är vi tillbaka på svensk mark och tillbaka i vardagen. Jag ser fram emot våra kommande resor tillsammans, jag har så otroligt roligt med dig bästa Michelle. Hilton Sharm Dreams Resort är att rekommendera till er andra som är sugna på att åka till Sharm, eller ah, till värmen. Öken är inte att leka med vill jag lova (dag tre som röda räkor). Det är så otroligt varmt så det är så torrt i luften, det är då det underlättar när det "bara" är 25 grader i vattnet. 
 
Vi båda är nog otroligt överens om att det var en semester denna veckan hahah. Att inte röra sig mer än från solstolen till poolen eller solstolen till restaurangen var lagom tyckte vi. Det har även slunkit ner en hel del Piña Colada och andra goda drinkar som ligger och gottar till sig i magen. Maten var helt okej, under förväntan dock men tack vare våra föräldrars alla varningar missade vi många goda rätter de tre första dagarna haha. De två torra frukostar vi hann med innan vi upptäckte omelletten och alla vita bröd som ledde till ångest kunde vi levt utan haha. Veckan har bestått till mestadels utav skratt, sol, bad, käk, fotografering, volleyboll, vattengympa och undvikning av städare haha utöver det har vi käkat, spelat dart, dansat latinsk dans, spelat kort, bränt oss haha, överskridit 3G:n utomlands = en faktura på 500kr från telia haha, sedan har vi även träffat fantastiska människor och haft riktigt jävla roligt. Det har hänt så otroligt mycket varje dag och jag har haft så otroligt roligt. Nu är det tillbaka till verkligheten, skolan och slutspurten innan studenten och sedaaan ITAAAAAAALIEN! Jag älskar mitt liv just nu, wihoo! ♥
 
 

Har du tatuerat dig???

Svar: Det är en Henna tatuering som försvann efter 1 vecka! :D
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?