En helt vanlig onsdag - faktiskt!

Slutet av trean, både studenten och balen börjar närma sig mer och mer! Det är idag 51 dagar kvar till balen och 56 dagar kvar till studenten. Knappt 50 dagar vilket är så sjukt, tänk att om 56 dagar behöver jag inte gå i skolan mer (om jag inte vill plugga vidare då såklart)! Just nu är skolan riktigt slapp också, vilket känns otroligt skönt. Vi börjar lite så runt 12, och slutar lite så runt 14 - helt okej om jag får säga det själv. ♥
 
Jag vet att jag är kass på att uppdatera just nu, men det är för att vädret är så grymt att man antingen sitter ute hela dagarna eller fyller dem med roliga saker med mina underbara vänner. Jag såg att det var 10 dagar sedan jag senast uppdaterade hehe, förlåt mig. Igår efter skolan fick jag & Alice tagit oss en promenad på 5km runt Hallerna innan jag hämtade upp Jeanette vid skolan, släppte av Alice hemma och käkade lunch på Ti Amo med underbara Jeanette. Där fastnade vi en låååååång stund, sedan gick vi till GinaTricot för att kolla på lite uppvisningskläder som vi tänkte ha på vår isshow i helgen. Efter det släppte jag av Jeanette hemma och åkte till Michelle och spenderade resten av dagen med henne! 
 

Vid 18 brummade vi upp i racer clion till ishallen för två timmars showträning som faktiskt gick RIKTIGT bra trots att vi var en man kort. Hoppas vi löser det med en kille till tills klockan 18 idag, annars kommer det bli KAOS! Detta året är temat "Musikaler på is" där vi a-åkare + en kille från Stingers och 3 killar från Rönnäng bjuder på Mamma Mia- och Greasenummer. Jag kommer även åka ett solo till Livesång av Cats & Fanny och Arvid åker par till Dirty Dancing. Detta skall bli riktigt kul. Hockeykillarna sköter sig riktigt bra och ät verkligen HUUUR duktiga som helst. Idag är sista övningsdagen innan det är genrep på torsdag och första föreställningen för skolor går av stapeln på fredag 8.30. På lördag är det sedan för allmänheten, med start både klockan 13 och klockan 16 där jag hoppas måånga kommer. Ju fler desto roligare - helt klart. Efter showträningen åkte jag och Michelle ner till Sportlife för ett Body Balancepass, perfekt avslut på dagen (förutom halv åtta hos mig avsnittet då såklart). 
 
 
 

Jag kommer på lördaaaag :D (om du smugglar in mig ;)))))) wihoooooooo

Svar: yeeeeeeeeeeeeeeeeeeey! I will
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?