Världens bästa och välspenderade helg!

Vilken otroligt grym helg jag haft. Ångrar inte en sekund utav den. Den har varit spontan, planerad, grym, fartfylld, gläjefylld och helt jävla fantastisk! Så himla rolig och jag har verkligen känt att jag levt. ♥
 
I fredags hade jag & Clara vår kräftskiva då 10 helt underbara vänner samlades och hade en fantastisk kväll. Efter maten var det fest med grym musik och grymt umgänge hela natten. Mitt i natten kröp "barnen" i oss fram och vi sprang ut och tjuvplingade. Hahahaha jag, michelle och oscar päärt sprang ute i mörkret och även moonade för en bil haha. Varför gör man inte sådant oftare? Det är ju så sjukt kul! Några av vännerna sov över och vi hade en sjukt god frukost att se fram emot på morgonen då det både fanns räkor och kräftor kvar! Så frukost dagen efter blev räkmacka som var sjukt gott trots illamåendet. 
Lördagen spenderade jag och Michelle bakom kassorna på Ica Kvantum tillsammans med några andra från konståkningen. Vi packade kassar för klubben mellan 12-16 och fick masa dricks som var f1 najs. Så skönt när man packar på lönehelgen då folk är sådär EXTRA generösa! :) (eller så tycker de bara synd om oss) man vet ju aldrig. ;) Haha efter packningen åkte jag med mamma hem och hjälpte henne att förbereda inför hennes födelsedagskalas som hon hade senare på kvällen. Jag och Michelle blev skjussade till Stenungsund där vi hämtade upp Clara och min älskade Olof som jag inte träffat på länge, då vi sedan blev skjussade ytterligare till Ödsmål. Vi förfestade hos Clara innan vi drog vidare till Haddocks där vi spenderade resten utav kvällen. Grym kväll verkligen. Läskigt att vi hamnade mitt i en fight när vi kom ut från badrummet, hehe trodde någon skulle få en flaska i huvudet typ men tur att vakterna har hyfsad koll så de fixade det ganska fort. Jag & Olof fick sedan skjuss av vår privat chaffis hela vägen hem då det var ganska jobbigt att gå och lägga sig om man säger så.. Varken jag eller Olof mådde särskilt bra! Båda vaknade vid 10, tog en uppfriskande dusch + morgonpromenad och spenderade sedan dagen lite i soffan, sängen, ute och så.Tog även friheten till att baka muffins, både kladdkakemuffins och vaniljmuffins - blev riktigt gott. Efter att lämnat Olof vid tåget väntar jag nu på att träningen skall börja och sedan väntar en låååång natts sömn innan jag åker tillbaka till ishallen för ett pass imorgon bitti! (y) Hoppas ni haft en lika grym helg som mig. Glöm inte att det är x-factor ikväll (som jag tyvärr missar). Kram
 



Kom ihåg mig?