Hur går det ens till?

Jag förstår verkligen inte... Hur är det möjligt att jag redan är HUR skoltrött som helst! Jag orkar verkligen inte med skolan, den är ju så sjukt tråkig. Lärarna bara proppar ens dagar fulla med arbetsuppgifter, läxor, prov och inlämningar som de tror man har tid med att göra. Alla lärare prioriterar sina egna ämnen först och tror att vi tycker det är lika intressant som de tycker.. VAKNA lärare, vi har faktiskt typ 100 andra uppgifter i de andra ämnena att göra också. Jag längtar oerhört till studenten nu och för att peppa alla sistaårselever där ute kan jag ju meddela att det idag är 268 dagar kvar! Igår fick vi reda på att när vi skall ha utprovning av studenmössor och det kommer att ske den 3e oktober, TAGGAR till tusen! Nu börjar det kännas på riktigt att man går i trean, för snart mina vänner tar jag förfasen studenteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. ^^ 
 
Idag fick jag även ett samtal från Willys, de ville att jag skulle hoppat in för Julia och jobbat idag 13-18 men tyvärr gick ju inte det eftersom jag skall träna vid 16 och eftersom min första elitserietävling snart går av stapeln är träningen prioritering 1 just nu! Måste få upp konditionen och få ordentlig koll på programmen nu så att allt sitter i tid till tävlingen i Landvetter den 22-23 september! Jag kan ju också berätta att tyget till min långprogramsklänning kom i brevlådan igår så nu i helgen kommer förmodligen jag och mamma börja sy så den blir klar lagom tills tävlingen! Jag är väldigt nyfiken på hur den kommer att bli, hoppas det blir bra i alla fall men det tror jag allt! (y)



Kom ihåg mig?