Dödliga onsdag wopwop!

Hej här kommer lite dagliga klagomål - jag ogillar onsdagar, dagen är så sjukt seg, skolan är seg, vi har tråkiga ämnen, går länge och jag har ingen konståkning på hela dagen, det regnade i morse och det är kallt och höst.. Lägger in lite höstbilder nedan, enjoy!
 

Färdig klagar för idag - Våra två första lektioner ganska chill, under samhällskunskapen och projektarbetstiden fick vi kolla på Snabba Cash vilket är en sjuuukt bra film. (y) För de som inte sätt den - SE DEN! Jag gav även som förslag till Anna-Lena att hon skulle låta klassen gå på bio för att se Snabba Cash två men det tyckte hon inte var en jätte bra idé tyvärr. Dock fick vi såklart inte bara "kolla" på film utan skulle även ha massa frågor i bakhuvudet som vi sedan skulle diskutera och relatera till två och två vilket genast gjorde det mindre kul att kolla på filmen, menmen... I alla fall, filmen var bra och det var god mat till lunch, nu lyser solen lite svagt in i klassrummet och minutrarna går vilket gör att det närmar sig skolans slut för dagen. Idag hade jag tänkt att hinna sy på de sista blommorna på min långprogramsdräkt och sedan sätta på de 1500 glitter stenarna som skall på innan vi kan sy ihop det sista och få den färdig. Tänkte försöka hinna göra klart den innan ikväll så jag kan träna med den redan på torsdag för att se så allt sitter bra och att Helena är nöjd med den så jag kan tävla i den i helgen! :) 
 
Ikväll är det även andra avsnittet av Bonde söker fru vilket är det något utav det gulligast programmet i TV4:as historia. Tycker bonnarna är så söta när de är jätteblyga för de nya personerna de skall träffa. Idag är speed date och det skall bli kul och se vilka som gör bort sig och vilka det börjar gå bra för! Samtalsämnena de har under tiden är inte jätte intressanta men att bara sitta och titta på hur gulliga de är mot varandra och hur nervösa alla är får en typ att sitta jättespänd och hoppas att det går bra för dem. Jag och Clara kommer sitta klistrade vid datan från och med Halv åtta hos mig så det blir en riktig tv-kväll idag! 



Kom ihåg mig?