Ännu en onsdag......................

Kaos, blir så deprimerad för att jag ställt in mig på att det är onsdag. Veckans längsta dag i skolan är nu kommen då det enda positiva med dagen är att när den är över är det torsdag och sen fredag vilka är de skönaste dagarna kvar innan den efterlängtade helgen kommer! :D (rimligt, haha)
 
Nu blev vi precis fria från religionskunskapen, vilken befrielse. Det är verkligen den jobbigaste lektionen på hela veckan, hjärnan får verkligen överbelastning och jag skojar inte! Snart börjar näst sista lektionen för idag då vi har vikarie och jag tänkte arbeta lite på antingen samhällsinlämningen eller skriva klart historian, hade varit så skönt om man hade kunnat lämna in dem så man kan checka för att de är klara. Så härligt när man kan stryka "att göra" saker från listan! :) Svenskalektionen blir sista lektionen för idag och sedan 16 tar jag & Clara bussen in till Göteborg, vi skall handla kräftskivahattar till våran kräftskiva på fredag och sedan skall jag kolla på en Odd Molly tröja på Milk and Honey och sedan en sväng förbi pappa för att hälsa på honom och hämta mina Calvin Klein klockor som jag beställt! Super nyfiken på att se dem, hoppas de är så fina som jag vet att de kan vara! ♥ Efter det blir det snabbt hem för att sedan plugga lite inför engelska redovisningen imorgon, jag skall prata 3 minuter om Loréen vilket jag hoppas skall gå bra! :D Vi hörs senare om jag har något intressant att berätta!

Tänkte berätta att jag och mamma var på IKEA i helgen och då köpte vi sånna glass saker, sån man gör is i, fast djupa glassliknande saker! Testade göra glass på funlight som är sötad med Stevia vilket faktiskt blev riktigt gott! Super enkelt att göra isglass ^^ Nästa gång skall jag i alla fall ta mindre vatten och mer saft, denna gången blev det LITE för mycket vatten och lite för lite saft hihi men jag visste inte riktigt hur jag skulle göra. Som sagt - övning ger färdighet! ;)



Kom ihåg mig?