Time to compete, yeah! ♫

Ja fina ni, denna helgen bär det av till ännu en tävling, men istället för Landvetter blir det Tibro. ♥ Imorgon åker jag, tillsammans med min tränare Helena till Tibro för att inleda min andra deltävling i Elitserien iår. Vi kommer att bo på Clarion Hotel tills på söndag vilket jag längtar till för finns det något bättre än att bo på hotell? Jag älskar hotellfrukost och Clarions frukost och middagsbuffée ska vi inte ens börja snacka om, då hade detta inlägget blivit väldigt långt! ☺ Jag kan ju berätta att träningen denna veckan gått väldigt bra, vilket känns skönt för kommande tävling. Kan jag lyckas prestera lika bra som jag gör på träningarna på tävlingen under mina 5 minuter på isen kan det ju faktiskt gå vägen denna gången! På lördag går junior damer på runt 13 och på söndag startar vi först, alltså 09 på morgonen så det blir att chilla på hotellrummet med datorn, 30 grader i februari och bara ta det lugnt.☺
 
Men inte rusa iväg för fort, det är ju trots allt fredag. Idag hade vi spanska på morgonen, som helt klart är de intressantaste lektionerna i veckan (undra om Hannes håller med) haha. Sedan kollade vi på film på engelskan och fick sluta redan 10.50, alltså 30 minuter tidigare än vanligt. Det serverades hamburgare till lunch vilket förmodligen uppskattades av de flesta på skolan. Jag promenerade bort till Stationshuset där jag skrev in mig på körskolan för att äntligen ta tag i att få mitt körkort och sedan hjälpte jag Michelle att dela ut flygblad för någon skosak. Nu sitter jag hemma och planerar att öppna matteboken så jag skall slippa behöva göra det i helgen men det tar verkligen emot då det är sol ute och jag hellre hade tagit en långpromenad innan träningen senare i eftermiddag. Får se vilket beslut jag tar, förmodligen får matteboken lägga sig i något hörn och samla damm medan jag går ut och motionerar. Plugga kan man ju göra när det regnar eller bara är allmänt dåligt väder, eller hur? ☼ Ta nu vara på dagen fina ni, så hörs vi senare - kommer spendera kvällen hemma med mamma och räkmys, sedan får man ju inte missa fredagsfinalen av x-factor med! Puss ♥
 
 



Kom ihåg mig?