Svenskt höstväder..

När man vaknar utav att man hör regnet ösa ner och vinden slå mot fönstret går tankarna lätt in i att somna om och vakna upp när vädret blivit bättre!! Svenskt höstväder kan var bra & mysigt på många sätt men regnet och blåsten tycket jag verkligen inte om. Idag är det Halloween på riktigt, alltså är det den 31 oktober då det är sjukt hur fort tiden går. Redan november imorgon då min bättre hälft Michelle fyller år <3 Henne firar vi ikväll då det blir att dra in till stan för att gå på höstens största housefest, tagga!

Hade planerat en långpromenad innan frukost & även en "bus eller godis" sväng med Hugo och Clara men nu får jag se hur det blir med den nu när vädret knappt tillåter oss att gå... Är inte så sugen på att gå ut och sen om några dagar ha världens förkylning.. Det räcker lite med att ALLA runt omkring mig är förkylda! Idag ska jag hjälpa mamma måla lite på övervåningen sedan tänkte jag överraska en nära vän som är så sjukt speciell, ha en grym Halloween! :)




Kom ihåg mig?