Korta avklarat!

Korta gick inte riktigt som väntar efter den grymma uppvärmningen jag hade. Äntligen kändes det så bra innan, mycket bättre än i Landvetter! Men det är bara att ta nya tag imorgon.

Programmet kändes bra, själva åket men jag vet inte riktigt vad som hände i hoppen, kände mig inte riktigt medvetande om vad jag gjorde. Var för mkt inne i min egna lilla bubbla vilket gjorde att det blev lite fokus på det viktiga! Salchowen blev dålig & flopp på axeln vilket ledde till att de blev en enkel och därmed struken! Men mitt mål var att få mina levlar och jag kan meddela att jag lyckades bättre än förra tävlingen. Himmelspiruetten blev en 1a eftersom jag typ snubblade haha men hopp i liggen blev en planerad tvåa och kombinationspiruetten blev en trea, tror det var bakåt-ingången som inte blev riktigt som den skulle menmen! ^^

Efter tävlingen åkte jag & Helena och kollade lite i affärer och åt lunch. Åt väldigt god kycklingröra och sallad! Efter det åkte vi tillbaka till hotellet, gick igenom lite teknik inför långprogrammet och nu ligger jag i hotellsängen i min underbara OnePiece pyjamas och kollar ett avsnitt av 30 grader i februari! Jag & Helena väntar på att middagen skall öppna så vi sedan kan gå ner o käka, får även se efter maten om jag lyckas jobba någon matte, läxan ska ju trots allt in på måndag - det jobbiga är bara att jag fastnat på första talet! Hehe ^^

Nej, nu skall jag chilla för att ladda upp för långprogrammet imorgon som kräver energi! Att börja 09 på morgonen gör även det att det krävs mer energi! Nu kör vi, puss & kram! :)




Kom ihåg mig?