Hemkommen från jobbet!

Yes, kan gladerligen meddela att jobbandet för helgen är över! ♥ Gjort mina åtta timmar nu som räcker gott och väl för mig denna helgen, hihi! Imorse blev det upp tidigt, rättare sagt klockan 05.29 för att hinna perfekt till jobbet. Att jag sov hos Clara inatt också gjorde att jag kunde sova lite längre och ha SÅHÄR mycket närmare till jobbet! Fick även reda på att en utav killarna på jobbet också bor nära mig och kör förbi mitt hus när han åker till jobbet på morgonen så de kommande helgerna som jag jobbar kan jag förmodligen åka med honom vilket underlättar gånger tusen för mig! 
Kommit mig hem & inte längre än innanför dörren innan sängen lockade något kopiöst. Slängde mig i sängen med datorn i knät och funderar på om jag skall försöka sova en stund innan jag skall göra mig i ordning för utgång. Om jag skall orka vara vaken ikväll så är det nog en bra idée känner jag, annars blir det väl en 24 timmars dag idag också haha men man lever ju bara en gång, right? Nu längtar jag tills ikväll, det ska bli riktigt kul. Vi börjar hemma hos Clara och drar oss sedan vidare in mot Göteborg, kanske även möter upp MIchelle och Cathrine i stan för att sedan gå någonstans tillsammans! Nattamat på donken inatt är givet, så bussen hem blir förmodligen klockan 06.00 om vi ska hinna med det - yeah + att jag tror nog inte att vi blir ensamna från Stenungsund på den bussen. :) Hoppas ni som läst här får en underbar lördag, vem vet vi kanske ses under kvällen!? Puss på er ♥
 



Kom ihåg mig?