Grattis på födelsedagen!

Idag fyller min mamma år, så det är ett stort grattis till henne! Vi funderar på att fira hennes födelsedag med att baka kanelbullar och ha kanelbulledagen i efterskott. Hoppas ni andra fick ätit kanelbullar igår i alla fall - tror jag äter min idag istället så nu när ni mumsat i er era bullar har jag min att se fram emot! (y)

Bilden är från hösten 2010 då vi firade mammas och Jonas födelsedag i underbar Mexico. Här befinner vi oss på hotellets restaurang i paradiset Cancun! 
 
Idag åker jag och Michelle in till stan, eftersom vår efterlängtade film har premiär - TAKEN 2! Den kommer förmodligen var sjukt bra då jag har höga förväntningar eftersom ettan är så sjukt bra! ♥
Kan ju berätta att jag skall jobba imorgon, på Willys klockan 06-14.... Frågan är bara om hur mycket jag kommer att frysa ihjäl på vägen dit då jag förmodligen kommer att behöva ta mopeden.. .

Superfin blogg! Varför började du blogga? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

Svar: Tack så mycket! :D Jag började med bloggen för skoj skull bara, sedan blev det typ en matblogg då mina vänner gav det som förslag. Nu för tiden bloggar jag om allt möjligt som ploppar upp i mina tankar! Själv då?
Elina Hagberg

jag har dragit igång en frågestund på mig blogg och det skulle vara superkul om du ville ställa en fråga!
http://aalvaglad.blogg.se/2012/october/question-twime.html
ber om ursäkt om du inte gillar sånahär kommentarer




Kom ihåg mig?