Sjuklingen is talking!

Här var't de dåligt  med uppdatering jao, haha. Igår låg jag hemma sjuk (från och med att jag åkte hem efter vårt första matte c prov). Dagen spenderades nedbäddad i soffan framför ett antal filmer, bl.a. Trassel, I rymden finns inga känslor och Karate Kid. Clementiner, funlight och chokladbollar knarkades under tiden och jag hade ingen lust att uppdatera er med massa negativ och tråkig information! 
 
Idag är det onsdag, mitten på veckan - REDAN. Fortfarande helt fascinerad över hur fort tiden går. November är snart över, julpyntet finns för fullt runt omkring oss och det närmar sig mer och mer julen. Det närmar sig även att dra iväg på projektarbetsresan och jag längtar så mycket att jag snart spricker! Attinte fira jul hemma iår kommer förmodligen kännas lite konstigt men att få fira den med Sofia i ett utav Europas vackraste land känns så värt, jag är helt säker på att det kommer bli GRYMT! Om allt går enligt våra beräkningar kommer vi börja jobba redan den 10e december, vilket är riktigt snart. Innan vi vet ordet av, kommer den dagen vara kommen! ♥
 
 
Idag är jag glad, riktigt glad men jag vet då inte varför - eller jo, kanske! Jag har ju inget att INTE vara glad för. Skolan är snart slut, vi har två slappa dagar att se fram emot och jag är ledig halva helgen, som skall bli riktigt skönt så jag blir ordentligt frisk. Imorgon slutar vi tidigt, sedan skall vi åka till Göteborg med klassen för att äta på Amazing Thai på Avenyn och sedan bege oss vidare till en teater där kvällen spenderas. Jag ska sova hos Amanda och skriva nationella provet på fredag, fika med Matilda och sedan förmodligen träna om jag blivit frisk. På lördag är det jobb 06-14 och sedan myskväll med mina favoriter i konståkningen och på söndag tänker jag inte göra någonting alls, det blir en soffliggardag då jag inte tänker röra mig längre än till köket haha. Ja, där fick ni resten utav min vecka sammanfattat och bra. Nu funderar jag på att börja lyssna på Claudias genomgång, annars kommer hon väl döda mig snart känns det som. Idag slutar vi 16 och jag får inte träna så det blir att åka direkt hem och vila upp mig för imorgon. (y) Skulle spelat hockey idag, men får tyvärr hoppa det eftersom jag inte är frisk. Ska ju tävla nästa helg, den sista elitserietävlingen så då gäller det att försöka bli frisk. Ha en fin dag, ta vara på den. Kram på er! :D



Kom ihåg mig?