Kompletteringsledigt!

Ja, kompletteringsledigt var ordet - så otroligt skönt vill jag lova. ♥ En hel dag fri från skola för att vi var på en teater på kvällstid förra veckan. Att få sova tills man vaknar & ta igen de timmar man missat är så skönt. Dock har man en vän vid namn Clara som väcker en av 159 sms klockan 09.00 på morgonen för att jag inte skulle missa att köpa SUMMERBUST biljetter (som hon sedan löste ändå så jag kunde få sovit) men aja, det är väl lika bra att gå upp! (y) Ta vara på dagen är ju viktigt, så man hinner med att göra allt man skall. Det absolut bästa var chocken jag fick när jag drog upp rullgardinen imorse, sådan otroligt skön känsla när jag såg att marken var helt vit. Årets första snö är kommen och det gjorde mig så glad. Dock ligger det väl inte kvar så länge men den kom ju allt lagom till första advent som är nu på söndag! Imorse satte jag mig i soffan framför TVn, playade Ted och åt min frukost. Har även hunnit sätta upp ljusstakarna som skall tändas på söndag och sedan städat lite. 
 
Idag har jag mycket framför mig att göra. Först och främst skall jag börja måla mitt fönster på mitt nya rum. Jag ska flytta från nedersta våningen till högsta våningen där jag får ett mycket större rum än vad jag hade innan. För att rummet skall bli klart så fort som möjligt är det bäst för mig att jag hjälper till. Nu har jag i alla fall fått slipat och tejpat så om en stund skall jag börja måla. 
 
Nu sitter jag och väntar på att brödet skall bli klart i ugnen. Jag har bakat mitt favoritbröd som smakar himmelskt. Blir förmodligen en bit till lunch sen då det var jag som stod för lagandet av maten idag medan mamma jobbar. Senare idag står träning på schemat, näst sista träningen innan tävlingen i helgen och jag hoppas det går lika bra som det gjort de andra träningarna denna veckan. Hade varit så skönt att verkligen få visa vad jag kan och är kapabel till att göra på tävlingen i Strömstad i helgen. Det är ju trots allt den sista tävlingen för mig detta året, innan jag åker iväg på min projektsarbetsresa! :) Hade ju varit skönta tt prestera bra och vara nöjd över ett resultat detta året i alla fall. Kram på er!  

Haha vad söt du är gumman,kompetens betyder ju ens kunskaper ;) tror snarare vi har kompletteringsledigt ;)
Vilket rum ska duu flytta till? :o :D pouss :D <3

Svar: Hahah ojdå, det fattade inte jag! ;) Vinden ^^
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?