Det bästa i mitt liv

Träningen denna veckan har gått helt fantastiskt bra, kanske är det bra att vila sig i form. ♥ Eller i alla fall ta några dagar ledigt (vara sjuk) för att sedan gå tillbaka och känna suget sådär till 1000%. Konståkning är mitt liv och jag älskar det av hela mitt hjärta. Allt på isen, allt runt omkring, all tid man lägger ner på att göra något man verkligen brinner för. Sådana här veckor behövs, verkligen. Idag var sista träningen inför tävlingen i Strömstad imorgon, det känns bra att göra en bra träning inför tävling för att ställa in sig mentalt. Nu återstår det bara att prestera lika bra på tävlingen, 100% fokus och gå på allt - inte fega. Köra som man själv bara kan och köra så det ryker. Ha en fin fredagskväll med massa julmys så hörs vi imorgon!
 
 



Kom ihåg mig?