Är det inte meningen att lov skall göra en utvilad?

Vad jag inte tycker om när man är trött, verkligen jättetrött men INTE kan somna.. Man ligger i sängen, vrider och vänder men John Blund verkar hoppat över mitt hus idag.. Dagen har varit bra, hade morgonträning helt själv i ishallen imorse & den känslan att åka helt själv på en grymt stor scen med ens favorit musik på högsta volym, den känslan är helt magisk. Det påminner mig om hur mycket jag verkligen brinner för att åka, hur mycket jag verkligen älskar att åka konståkning. Fick åkt dubbla långa på den timmen jag tränade, gick faktiskt riktigt bra! Skolan gick hyfsat fort & jag var tillbaka i ishallen innan jag visste ordet av. Klockan fyra till sex gick jag på isen igen & även de passet gick grymt! På dansen efter isen var jag för okoncentrerad & trött så den fick jag väl inte ut sådär jättemycket av.. Menmen man kan inte alltid hålla fokus 100%.. Min tröja jag beställt har även kommit nu, visar en fin bild på den imorgon. Nu ska jag försöka somna så jag inte går runt som en levande zombie imorgon. Puss




Kom ihåg mig?