Varför känns det som att det är söndag?

Idag fick jag äntligen träna konståkning igen, sist jag stod på is var den 20e april så det kändes riktigt härligt att få åka igen! :) Först var det tänkt att jag skulle träna i Kungälv 08-10 men när alarmet ringde vid halv sju var jag trött som en zombie så istället för att vara trött & inte kunna prestera 100 på träningen gick jag och lade mig igen för att sedan åka in vid 14 igen då vi hade vår andra träning. Kändes bra att jag gjorde som jag gjorde så jag fick sova ut så jag kunde träna vid de senare tillfället! :)

Efter två timmars is åkte jag & fanni till maxi och körde en "repris på maxi" eftersom det var där vi lärde känna varandra för exakt två år sedan, efter en träning i Kungälv! Jag köpte Calippo shot (såklart) medan Fanni köpte naturgodis! (y) Sedan bar det av hemåt för käk & nu har vi lagt oss till rätta i soffan för film. Vi började kolla på The Woman in black som sägs vara jättebra men ljudet slutade funka så nu kollar vi på Black Swan! Vi tänkte åka in till Berså idag, men båda var trötta & förkylda så det fick bli någon annan gång! Se hur länge vi orkar hålla oss vakna nu, ha en fin kväll. Peace!




Kom ihåg mig?