Underhållning á la mej! ♥

Ja, förklarning bakom de ovanstående videosarna förstår jag er helt klart att ni vill ha! Så här låg det till - jag & fannii och jag skulle ta oss in till Stenungsund efter vår picknick men denna gången fick hon inte låna bilen av sin far så vi hade inget annat val än att ta mopeden och fanniis moped går i typ 45 km/h med en person på.. Så med båda oss på och i uppförsbackar kan jag ju berätta att det INTE gick särskillt fort och för de som känner mig vet att jag inte kan hålla mig i sådana tillfällen utan börjar skratta eftersom man skäms över att det går så långsamt. Så eftersom jag insåg att det skulle ta oss en stund att komma in tog jag upp mobilen och började spela in lite videos. Först var tanken bara att jag skulle filma och visa hur långsamt det gick men tillslut blev det bara mer och mer, haha och fan vad roligt vi hade. Enjoy!



Kom ihåg mig?