Trivsel på hög nivå!

Hejhopp här kommer första uppdateringen ifrån Italien! Jag kan ju berätta att jag verkligen stormtrivs (som vanligt när jag är utomlands). Det är varmt, skönt och vi har all inclusive på hotellet som förövrigt är superbra och fint! :) Vi bor på Hotel Fiesta Garden Resort som ligger precis vid kusten cirka 1,5 mil från Cefalú. Vi kom fram till hotellet idag runt halv två efter att vi körde lite fel på vägen hit! Vi åt lunch och gick sedan ut och kollade runt och lade oss en stund vid poolområdet. Vid fyra spelade jag beachvolleyboll & tittade på när några spelade boule för att se hur man gjorde! :D Mitt lag vann volleyboll-turneringen vilket var skoj! Nu sitter vi i restaurangen i matkoma efter att vi plockat från den sjukt feta bufféen som var jätte god. De hade friterad mozzarella ost - SÅHÄR gott var det! Nu har pappa börjat på deserterna (ja i plural) och han läskar något oerhört eftersom jag inte kan äta de! Men men jag får ju skylla mig själv eftersom jag valt det själv. Tänkte i alla fall bara uppdatera så ni vet att jag lever och har det bra! Instagram kommer förmodligen uppdateras mer än bloggen så följ mig där om du känner för det - eelitelina! :D Kör med ett italienskt passande avslut, Ciao!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1376142/images/2012/pic_204599131.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1376142/images/2012/pic_204599147.jpg" class="image">

Hej mina älsklingar!!!roligt att ni har det bra,kram Mamse

Skänk mig en tanke imorgon kl n13,15,då sätter dom kniven i mig,hujedamej!!!!




Kom ihåg mig?