Tiden flyger iväg & det börjar närma sig! ♥

a
a
a
aa
Jag kan knappt hålla mig längre, såååååå jag längtar tills jag skall ut och resa igen, vill åka nuu. 
Denna gången åker jag, pappa och min bror till Sicilien i Italien och firar att pappa fyller 50 år, vilket jag ser fram emot oerhört mycket. Idag är det bara 14 dagar kvar, så innan vi vet ordet av sitter vi på flyget och beger oss mot ett utav Europas finaste länder då 7 dagar skall gå åt att slappna av, sola, bada, massa utflykter, upptäcka den underbara än, äta italiensk glass och super god mat. En veckas frihet, en vecka iväg från allting och bara göra det man känner för och bara leva livet. Det skall bli så sjukt härligt att bar åka bort för ett tag och sedan komma hem till den roligaste tiden i Sverige, tiden då alla kämpande 3or tar studenten och vi får sommarlov och allt roligt man sett fram emot hela året äntligen kommer. Denna sommaren kommer bli super rolig då jag har mycket planerat som jag hoppas blir av. Har även ett nytt jobb denna sommaren som jag kommer jobba mycket på under lovet, vilket ska bli kul och skönt att tjäna lite pengar så jag senare under året kan resa ytterligare några gånger! Love life, Peace!



Kom ihåg mig?