Those memorable days in Lysekil ♥

a
De är dagar som denna jag verkligen längtar tillbaka till de minnesvärda stunderna på året, de dagar man verkligen blir glad av när man tänker tillbaka på dem och de dagar man saknar hela tiden. Den roligaste tiden på året för min del är helt klart, utan tvekan Lysekilslägret. Där händer ALLT mellan himmel och jord och det är alltid på det lägret jag skrattar som allra mest. Så dessa gråa, regniga och trista dagar tänker jag tillbaka på dagarna där. De varma sköna sommarvädret, de underbara vännerna runt omkring en som alltid får en att må så bra. Att bara sitta och tänka på tiden får mig att le, man kommer till slut på sig själv när man sitter där och ler för sig själv medan alla runt omkring undrar vad som är så kul. Den känslan är grym, oersättlig! Jag älskar den, verkligen.

Bort från dagdrömmandet och tillbaka till verkligheten, skolan! Vi har precis blivit klara med de nationella provet i engelska då vi idag hade både lär- och hörförståelse så vi har suttit med det från 8.40 tills nu. Men äntligen är det klart och det gick hyfsar bra så jag är nöjd. Nu kollar vi på film i religionen innan vi slutar för dagen, skönt med en kort dag idag då jag sedan kommer behöva åka hem för att gå promenad och plugga får se hur energin är när jag kommer hem sedan, vädret gör mig verkligen INTE piggare... Hoppas ni får en härlig onsdag! Peace



Kom ihåg mig?