Ta vara på tiden mina vänner!


Vilken otroligt härlig & underbar helg jag har haft. Detta var precis en sådan helg jag behövde just nu! Att Bara umgås med någon så när & kär och ta dagen som den kommer, inte ha något planerat och bara göra det man känner för för stunden. Man borde helt klart unna sig sådana helger oftare men när verkligheten kallar har man inte särskilt många val utan måste istället göra det som måste göras, även om man inte vill - tyvärr! Så skönt att gå och lägga sig nu och verkligen känna att man tagit vara på helgen. Annars brukar det ofta vara för mig att man, precis innan man somnar, ligger och tänker på vad man hade velat hunnit med att gjort (konstig svenska) men inte hunnit. Men nu ligger jag här och tänker inte alls i de banorna. Super nöjd med min helg & saknar Olof redan! <3


Imorgon blir det upp tidigt för att hinna promenera en stund innan man måste bege sig till skolan. Så skönt att de är lovdagar både torsdag & fredag, vilket innebär INGEN SKOLA + 2 dagars ledighet och långhelg som skall bli riktigt skönt. Jag kan ju även passa på att berätta att jag hann ta en 1.2 km promenad med Asta idag & en tredjedels av tiden hakade även Michelle & Ricky på vilket var riktigt trevligt. Nu hoppas jag på att denna veckan blir lika bra som förra. Sov gott mina änglar! Peace




Kom ihåg mig?