Somebody that I used to know!

Idag var min vilodag, trots det har jag skrapat ihop promenader på sammanlagt en mil så det känns bra. Då är det ju okej att unna sig någonting gått - därför tog jag en skål med lchf glassen vi hade i frysen tillsammans med lite hallon och björnbär vilket blev riktigt gott & passande i värmen som varit idag. Hann även med att klippa gräset idag, så otroligt härligt att klippa i bikini i solen med högsta volym i headsetet och bara skrik-sjunga så högt man vill utan att någon hör. :) Kvällen har spenderats med plugg, känns som jag kommit en bit på vägen vilket känns bra! Imorgon har vi friluftsdag i skolan då jag skall spela golf. Vi börjar klockan 10 vilket gör att jag har sovmorgon, men sova är för mesar då jag kommer bli väckt eftersom vi skall sjunga för min far som fyller 50 år imorgon innan min bror ska iväg till skolan. Då ska jag även passa på att ta mig en långpromenad i förhoppningsvis SKINANDE sol! Jag kan ju berätta att jag fixade om mina naglar igår, de hade ju växt då Thailand naglarna satt i över en månad. Nu ska jag nana - sov så gott fina ni. Puss




Kom ihåg mig?