Så bra så man knappt tror att det är sant!

Man kan ju inte bli annat än glad idag när temperaturmätaren visar den här underbara veckan! Strålande sol och över 20 grader hela veckan. :) Gud vad jag ser fram emot min ute frukost som väntar på balkongen när jag kommer tillbaka från min morgonpromenad!

På tisdagar börjar jag inte skolan förens klockan 10 vilket gör att jag alltid hinner gå upp & ta en promenad innan frukost vilket är något utav det skönaste som finns! Idag är det enda som väntar mig en redovisning i historian om Italiens 20/30-tal som jag hoppas kommer gå bra! Utöver skolan skall jag åka in till Göteborg för att fixa mina naglar, vilket verkligen behövs, sedan blir de som vanligt lite plugg på utsidan av huset & någon mer promenad innan jag måste sova och ladda upp mig inför ett 4 timmars långt nationellt prov matematik b! Hoppas ni får en grym dag kära läsare. Ta vara på vädret och våga inte sitta inne och spendera dagen inne. Peace!




Kom ihåg mig?