Olof ♥ Snicke - ingen annan än du förstår!

Detta oerhört kassa väder som ligger över Sverige just nu går mig verkligen på nerverna.... Som tur är kommer min älskade Olof hit idag och stannar hela helgen vilket genast gör mig på bra humör! Jag har inte träffat henne sedan SM i december så det ska bli RIKTIGT roligt att spendera helgen med min underbara vän. ♥
a
Idag hade vi franskaprov i skolan, vilket var den stora anledningen till varför jag inte bloggade igår då hela dagen från klockan 13 - 20 gick åt till att plugga på det förbaskade provet. Men det är över nu och gick väldigt bra vilket känns oerhört skönt. Nu är det enda som är kvar i skolväg denna veckan ett spanska glosförhör som äger rum senare i eftermiddag men det är inte särskillt svårt så det skall nog gå bra. Snart är det HEELG, så sjukt skönt och den har varit väldigt efterlängtad då det varit mycket i skolan denna veckan. Bl.a nationella i engelska, lite inlämningar och prov här och var. Nästa vecka ser bra ut, inga speciella läxor eller prov så det blir mest till att chilla och göra något annat för en gång skull. Kanske till och med kan umgås med lite vänner jag annars aldrig hinner träffa! Olof kommer till mig runt 18 ikväll & inte förens hon kommer vi vet hur vi väljer att spendera kvällen, men vad vi än gör vet jag att det kommer bli grymt. Hoppas ni fina får en riktigt härlig fredag trots vädret, men som alla säger "det är väl bara att göra det bästa utav det eftersom det blir vad man gör det till!" och det är så sant! Ta vara på helgen nu mina vänner, för det skall i alla fall jag göra. Peace

a
Jag älskar dig så otroligt mycket - du är den finaste vännen man någonsin kan få!



Kom ihåg mig?