Nu är det inte långt kvar, alltså snart dags!

Det har varit bra väder, eller rättare sagt GRYMT väder, jag har varit med underbara kompisar, hittat på massor med saker och tagit vara på dagarna!

I förrgår var jag & Alice som sagt med Fannii på hennes familjs sommarställe, där var det hur fint och mysigt som helst. Vi bodde i en liten stuga, grillade, hejade på Loreen, snackade massa skit och sov på loftet där jag sov hur gott som helst. Vaknade vid halv nio, utvilad - eftersom solljuset lyste upp rummet vilket inte gjorde någonting alls. Vi gick ut, i bikini och gjorde i ordning frukost som vi åt på uteplatsen mitt i solen. Hur varmt och skönt som helst! Efter frukosten tog vi surfingbrädan och paddlade ut på havet där vattnet var kallt ^^ Sedan tog vi fannis roddbåt och rodde ut till en liten ö, spelade in en ful video (som ni kan se i inlägget under) sedan rodde vi tillbaka, pluggade lite, städade i ordning och tog oss mot Stenungsund. Lämnade av Alice & åkte sedan med Fanni till Ti amo och köpte med en kebabsallad som vi åt hemma hos mig på altanen! :D Vi drog ner och badade - JAG TOG MITT FÖRSTA DOPP I ÅR I SVERIGE!!! Så stolt ^^ Sedan kollade jag Big Brother efter att ha pluggat hela eftermiddagen. Idag inleddes dagen med det muntliga nationella provet i engelska B som kändes bra, sedan naturkunskaps prov som också gick bra & det var mitt sista prov i 2an, så otroligt skönt!... Efter skolan gick jag & Clara på torget en stund sedan åt vi middag på Ti amo innan jag tog bussen hem för att pack klart för imorgon. Efter en stund kom Fanni hit, vi lärde oss "harder, better, faster, stronger - låten då man skriver orden på kroppen och dansar vilket var sjukt kul! Efter det tog vi en LÅÅNG promenad och dagen var grym då det idag var sista dagen i Sverige :o Wop wop snart smäller det. Redan inatt vid 5 åker vi mot Landvetter för en vecka i Europas vackraste land, ITALIEN! Peace




Kom ihåg mig?