Italien lever upp till sina förväntningar, helt klart!

Inlägget skulle publicerats igår, 30/5 2012! Men internetet funkade inte ordentligt för ens nu!Dagen har än så länge varit super. Idag har det varit full rulle hela dagen vilket har varit super kul. Hotellet har ett entertainment team som har miljoner olika aktiviteter igång hela tiden + att det både finns fotbollsplan, tennisbana, minigolf, pilbågssak & bordtennis vilket gör att man alltid har saker att göra!

Frukosten i morse var nog det onyttigaste jag sätt och varit med om, 99% av "maten" var sprängfylld med kolhydrater haha allt utan äggen jag fick ätit haha, men man känner ju att man är i pastan & pizzornas land ^^ Det gör absolut ingenting när allt annat runt omkring är så härligt! :D

Idag började jag dagen med att spela volleyboll, sedan blev det bordtennis med en tysk haha, då det var som varmast lyckades jag somna i poolen på madrassen vilket resulterade en lite "bränd" elina haha! Men vad gör det då det blir brunt tills imorgon! Efter lunchen idag blev det effektivt tennisspel i skinande sol som var sjuuukt varmt & efter det beach volleyboll igen! Nu sitter jag utmattad och trött i solstolen vid poolen och lyssnar på musik där jag tänkte sitta kvar ett tag. Nu är klockan snart sex och det är sådär lagom varmt och skönt, sitter t.o.m i skuggan vilket INTE är likt mig, hehe. Pappa & Jonas är och spelar bordtennis och kommer förmodligen tillbaka snart då vi kanske tar bilen bort till Cefalú som ligger 1,5 mil härifrån för käk & lite shopping!

Ska nog gå in o hämta något att dricka i alla fall, vi hörs - ciao!




Kom ihåg mig?