Cortége & Valborgsfirande!

(Inlägget skulle publiceras igår)
Just nu befinner jag mig i stan för att kolla på Chalmers Cortegén som bl.a min bror & Niklas deltar i! Göteborg kryllar av människor och solen står på för fulla muggar. Jag sitter i barärmad i tunika & med glajjorna på huvudet och fryser inte över huvudtaget! Man blir så lycklig av detta väder. Jag, pappa & mamma åkte in till stan vid 14 då vi även hunnit med att käka lunch på Amazing Thai som låg på en "bakgata" vid avenyn (aldrig sätt den förr). Riktigt god middagsbuffé så nu kan jag ju berätta att matkoman kommit ^^ Man plockade allt man ville ha på en tallrik & sedan stod en kock som stekte allt mitt i restaurangen. Det kostade 155:- per person (exklusive dricka) så det var helt klart värt för det var RIKTIGT gott. Nu sitter jag på en mur i solen tillsammans med många andra i väntan på att cortegen skall börja sedan blir det att åka vidare hem till Fanni för att fira Valborg med henne & andra vänner.

Hur firar ni eran Valborg? Någon mer jag känner som sitter och skall kolla på Cortegen?! :) Peace

sv: ja verkligen!

tack! :D

sv: ja verkligen!

tack! :D




Kom ihåg mig?