Där man trivs som bäst! ♥

Imorse kom Fanni till mig, vi gjorde i ordning frukost som vi tog med oss i en ryggsäck och promenerade ner till vattnet - vilket var riktigt mysigt, behövligt och trevligt. Efter vi hade ätit gick vi en promenad innan vi tog mopeden in till Stenungsund. Alltid roligt att göra vardagen speciell, sådana små spontana grejer som gör vardagen så mycket bättre. Varför inte ta vara på tiden man har tillsammans? Spenderade resten utav dagen med Kristoffer, vi kollade Gossip Girl, åt glass på bryggan & hängde, det vi är bäst på! Senare träffade jag Martin och vi började med att äta middag på Ti amo eftersom båda var VRÅL HUNGRIGA!!! Åt kycklingsallad vilket var as gott medan han tjockade sig med en pizza med pommes (y) Nu kollar vi film och chillar då vi inväntar att det ska bli lite mörkare innan vi playar "The devil inside". Imorgon blir det träning i Kungälv kl 08 på morgonen.. Se om jag orkar ta mig upp, förmodligen inte om jag känner mig själv rätt! ;) Peace

h




Kom ihåg mig?