Varför inte sätta lite färg på vardagen?

sko
Trött som jag är, på vädret, på plugget, att det är prov på måndag och jag inte hunnit börja plugga än, på att helgen snart är slut, att det är konditionstest på idrotten på måndag och att jag inte kommer hinna träna imorgon. Men slut på det negativa, det gör en bara trött...
Kom precis hem från jobbet, fick meddelande igårkväll då chefen frågade om jag kunde jobba idag så snäll som jag är tackade jag ja så det blev att gå upp klockan halv sex, på med arbetsshortan och bege sig iväg till jobbet. Måste tala om att jag förövrigt har VÄRLDENS snällaste pojkvän som faktiskt gick upp klockan halv sex med mig för att (snäll som han är) skjussa mig till jobbet!

Tankarna går runt i mitt huvud och min hjärna drar mig mot soffan, men jag måste stå emot för att ta tummen ur, ta upp plugg-papprena och sätta igång så jag blir klar snabbare & det tar emot vill jag lova. Men nu blir det i alla fall plugg tills klockan halv 8 då vi ska fotograferas i ishallen & kvällen spenderas hos Amanda, ska bli kul! Ha en finfin lördag & fortsatt go helg så hörs vi så fort jag tröttnat på plugget, vilket kommer bli när som helst. (a)

Sv; ja det är så snyggt! :D

Sv; hihi! :D jadå :) själv?

visst! säg till när du följer mig så följer jag tbx :) kram

Svar: Hehe okej :) Nice! Idag ska vi fira min kille som fyllde år i veckan, själv fyller jag år i juni. När fyller du år? Kram!

ja de e bra :)

har du för dig ?:)

följer dig också nu, blev nummer 32 :) kram!

Jag är osäker på om jag skrev till dig för en stund sen eller inte, men jag tänkte fråga ang. bloglovinbyte. Vill du göra ett? I så fall är det bara lägga till mig, skriv sen en kommentar med vilket nummer du blev så lägger jag till dig jag också:)

sv; åh tack vad roligt att du gillar den! :D

Sv; haha det är bra de! :)

Ja, vårkläder är nog det bästa som finns att shoppa. Man känner verkligen att sommaren är påväg :) Oh, så svår fråga! Finns så himla mycket fint från olika märken, har nog ingen favvis! Har du någon? :D

sv; haha jag med, iallafall förut.. men nu känner jag ingen hunger alls typ, jättekonstigt :o

SV; tack du, desamma! :)

tack dsm! Göru ida? :D

sv; ja jag ska till leksand och se kvalseriehockey! vad ska du göra då? :D

sv: Tack snälla du:)

Hoppas du får en fin dag du också.



kram

Sv; vad roligt! detsamma du! :)

ja tänkte kolla på nån film :)



kram

hehe ja precis :)

sv. tack det samma! :)

missa inte tävlingen jag har i min blogg just nu. du kan vinna ett fint klockhalsband genom att bara kommentera att du är med: http://emzaans.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-vackert-klockhalsband.html

Ibland är det inte fel med lite extra pengar. Säger du ja en gång är det lättare att kunna säga nej en annan gång :)

snygga :D

sv: Smarigt var det med! ;)

Ja det är sjukt skönt att börja dagen med träning! :D

sv; Härligt! Samma här! :)



Har lagt till dig & blev nummer 33!

Säg till när du har gjort desamma :D

Hej sötnos :) allt bra?

Sv: Ja, det har verkligen blivit modernt nu =)

Allt bra?

sv: eller hur, det tycker jag med:)

Hei fina du ! Hoppas du har en fin söndag ! Ville bara berätta att det pågår en super nice tävling på bloggen just nu ! - Ta din chans att vinna :)

http://chawey.blogg.se/2012/march/avslutas-213-kl-1200.html




Kom ihåg mig?