UTGÅÅÅÅNG!

Snart dags att dra ner mot Harrys. Ikväll blir det partaj - ska bli skoj! Temat är fixat & after ski kläderna är på. Det fick bli OnePiece pyjamas, stor t-shirt, raggsockar, uggs, lockigt hår och googles. Yey!

Hur kommer du in där när du är under 18?:)

sv: Härligt, min med! allt bra med dig??

Gjort idag?

Hej hej igen! Nu har jag startat upp en ny kategorinpå bloggen där du får kommentera nånting riktigt galet jag ska göra! Självklart så kommer de upp videobevis pån torsdag! Så var jättegullig och släng in en kommentar och gör min kväll! Kram sötis

sv: okej, jadå :)

görs?

Sv: Drt var helt fel som gick vidare till finalen :o eller vad tycker du?

Sv: Okej hoppas du hade en bra kväll då! :D

Själv var det mat & show & massa dans på hotellet så spendera hela kvällen där! :)

Jag var med en kompis, själv? :)

Japp riktigt kul! var du på hemma fest eller? :)

AAAAHOYA VAD SÖTA BOOA

Fin blogg du har :) Bloglovin byte? :)

allt bra?




Kom ihåg mig?