Trött i huvudet då hjärnan brinner

a
Persika/passions yoghurt, hasselnötter, pinjenötter, kokosflingor, krossade linfrön, pumpakärnor toppat med lite kardemumma & kanel som framhäver ordentligt med smak!
a
Godmorgon fina ni, hoppas ni sovit gott, gått upp & märkt att solen skiner så fint idag igen. ♥ Tänkte berätta för er att idag är det onsdag och för mig är det lika med ett fruktat matteprov på bl.a. andragradsekvationer, tillämpningar, substitutions/additionsmetoden, faktoriserinte och andragrafsekvationsgrafer - visst låte det kul & intressant? Eller INTE... Jag började plugga igår och satt med matten från klockan fyra till tio på kvällen, har typ aldrig jobbat så mycket matte på en dag i hela mitt liv. Efter skolan fick jag hoppa över träningen för att sätta mig hemma hos Jacqueline för att plugga med henne, medan jag pluggade matte så pluggade hon fysik & hjälpte mig så jag förstod! När jag sedan märkte (efter ett antal timmars plugg) var klockan redan 22 så jag gick och lade mig. Men efter att legat och dragit mit i sängen i typ 3 timmar utan att lyckats somna, gick jag upp igen & fick duschat så jag slapp det nu på morgonen vilket gjorde att jag kunde sova lite längre, kände att det var lika bra! Nu har jag ätit smarrig frukost & snart bär det av till skolan, hoppas jag överlever första lektionen - hjäälp. :|

åh va duktig du är! jävlar vilket plugg race, heja! Hoppas du får en riktigt fin och solig dag trots att du är så trött :) Och lycka till på provet!



Sv; Åh tack :) Jag har lagt till dig nu, blev nr29, din tur.. :P

Tack änn7u en gång för dina fina ord!

Tro mig, våga ändra från Automat till manuellt. Det blir en sådan skillnad, jag har precis vågat mig bort från ratten och automat känns ganska meningslöst just nu. Jag har köpt en kurs från Emelie Ohlsson angående fotografering och den har hjälpt mig supermycket, sen har jag även varit på en liten fotokurs som även den var nyttig! Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig, släpp in mycket ljus i kameran! Kram

Såg rikgit gott ut :D

Ser gott ut:)

svar: ja man blir ju alldeles varm inombords :D

Tack! och detsamma :)

har du några planer för ikväll? :)

läckert =)

tack så jättemycket! :)




Kom ihåg mig?