Things you HAVE to do in a lifetime!

ID
Är ett MÅSTE, än så länge har jag varit i Asien, Europa & Noramerika - vilket leder till att jag har Sydamerika, Afrika & Australien kvar och efter jag har varit i alla 7 kontinenter blir det att sträva efter att vara i alla länder i alla kontinenter så jag har allt att göra! (y) Undra hur många man kommer besöka, ska kryssa för alla länder jag varit i på en karta med, så kartan fylls mer och mer och mer! ♥

Vilket är det absolut bästa/finaste landet ni varit i?

sv: ja precis! Ja vill inte gå om hela hantverken igen med grunderna :o

kram!

härligt, med mig är det okej:)

Vilken fin idé ! Jag önskar dig all lycka till det - du har hela livet på dig att kryssa för, allt eftersom! :D



Svar: Tack för din kommentar! Det kommer bli helt underbart. Det går fortare än man tror. Skall du resa något i sommar, något nytt land att kryssa för? ;)



Ha en fin fredag!

Det hade varit AS COOLT JU! :D

Jag har bara varit i Europa! :P

Hej! Just nu pågår helgens blogg i min blogg! Du behöver bara skriva att du är med! Skit enkelt!

Direktlänk: http://aileenalami.blogg.se/2012/march/helgensblogg.html#comment



Kram på daj!

sv: jaaa :)

helt okej, du då?<3

Sv; hihi ja den har vart riktigt bra! Thai mat är det bästa som finns :D

sv, Tack! :D Det var min bästavän Sanna som gjorde den nyss, enligt henne var det inte svårt alls! Hon gjorde den i photoshop. :)

Sv- *Hehe, jag har varit 3 gånger i Turkiet, 3 gånger i Spanien, Bulgarien, Norge, danmark och Tyskland! :)

DDu då=? :)

sv: men tack så mycket och desamma :)

Sv; Ja men precis! :D

Fin blogg du har! Älskar headern!:)

sv; samma här! vet inte riktigt, vad ska du själv göra i helgen? :D kram!

- Sardininen, vilket dock är en ö som tillhör Italien. Men finare plats i Europa finns det bara inte, sagolikt vatten.

- Sardininen, vilket dock är en ö som tillhör Italien. Men finare plats i Europa finns det bara inte, sagolikt vatten.

sv: Ja visst är dom! Blir typ aldrig besviken på Ginas jeans, alltid snygga :)



Allt bra?

Skulle vara sjukt coolt att ha varit på alla sju ju! De finaste land jag har varit i var nog Italien, men de bästa va Tunisien ;)

Sv: Tack så mycket :) Ja, det har jag. Har du?

SV: idag har ja städat , imorron ska ja dammsuga sen träffa kompisar och på söndag ska jag fira mina två brödrar.

allt bra? :D

Okej! :)

haha jaha, vad härligt att höra! :) jo, fyller år den 10onde mars, och man tackar! jodå, ska fira med massa vänner! :D

sv: okej

Hoppas du fick en bra start på helgen! :D

sv:ja, vill ju ta student samma år som mina vänner :D

jo ja har haft en bra dag! du då?:D

kram

Grekland är otroligt vackert. Och UK, ääääääälskar London. Men ska till Irland i sommar så jag tror de blir de hitills vackraste landet! :)



Sv: Allt är bra med mig! Sj?

sv: ja är 95a:D jo ja hoppas de ! har hört mycket bra om den haha :D




Kom ihåg mig?