Tävlingsdags med klubbkompisarna!


Nu är det inte långt kvar, tävlingen närmar sig och redan IMORGON smäller det. Kl 06.30 imorgon bitti går tåget mot Gävle då det är dags för tävling igen. Den allra sista tävlingen för våren då sedan säsongen slutar. Det är en lagtävling som vi ska på & vi representerar tillsammans med Uddevalla, Bohuslän! :) Ska bli riktigt roligt att tävla tillsammans med mina underbara klubbkompisar. Imorgon blir det en lugn dag bestående av tågresande och lite smått och gott med bästa Jeanette, Josefine & Arvid! :)

Nu är allt packat & klart, sitter hemma hos Oskar i soffan och väntar på att vi skall laga lite mat. Knappt hunnit med att äta något idag då det var stekt fisk idag i skolan som jag inte kan äta :/ Sjukt hungrig nu, så nu ska jag tvinga Oskar laga mat till mig. Vi hörs imorgon när vi stigit på tåget! :)

SV; Ja det har jag! Jättegott tycker jag :D

Här är ett bra recept på hur man gör:

http://vardagfest.blogspot.se/2012/03/blomkalsmos-micro.html



Hittade nyss just detta där man kokar blomkålen i mikron i stället för på spisen. Då blir det mycket fastare och inte lika rinnigt som det kan bli när man kokar på spisen :)

sv: har lagt till dig och jag blev nr 44! :) händer idaG? kram

Hej var gärna med på DAGENS BLOGG! http://weareodd.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-2.html#comment

ska ner till stugan, sj? :)

sv: tack!! åh, vad kul att du tycker det :D ha en fin dag du med!

sv: min dag var super bra :)




Kom ihåg mig?