Taco F.R.E.D.A.G!

Kom hem från träningen & tacosen var färdiguppdukad på bordet, hur härligt är inte det? ♥ Sitter nu här i årets matkoma men när man mår så bra som jag gör nu så gör det inget! Har längtat efter tacosen hela dagen så då blir det ju även lite extra smarrigt. Nu blir det snart att krypa till kojs eftersom alarmet ställs på 05.00 imorgon då det är dags att börja jobba klockan 06.00. Ha en trevlig fredag kväll ni fina så hörs vi av imorgon! Kram

 

Kikar in och hoppas du haft en bra dag, och att kvällen fortsätter så. :D

SV; Ja :) men tyvärr så krånglar de sidorna just nu :/ så går inte att ladda ner!



Pannacottan var jättegod :) Allt jag bakar är gott :$

Mia

Precis, man kan aldrig få för många skal :D Jag har några stycken redan, hihi :)



Åh gud vad gott med tacos!



Vinn iphoneskal! http://miizing.blogg.se/2012/february/vinn-ett-iphoneskal.html

awesome :D

Sv; okej vad kul :D

Jag har lagt till dig nu och blev nr 24.

Säg til när du har lagt till mig och vilket nr du blev är du söt :D

Svar: Ja absolut! :D

sv; jo jag såg det haha :)

Jag har varit med min pojkvän bara typ, självdå?:)

Sv: haha ja det är över gott!

Haha älska tacos!<3

sv: Det tackar hon nog för, jaa jag tycker det är viktigt att göra något fint och diskret när hon är så ung och fin som hon är^^ KRAM

SV; Jag har lyckats två gånger att baka äckligt. En gång skulle jag göra mockarutor och hade i vatten istället för margarin och kakan blev stenhård. Andra gången skulle jag göra muffins med riktig choklad. Dock lågmärkeschoklad så muffisarna smakade margarin :(

sv: jaa :) Du har väl inte missat min lilla tävling? :) KRam

nån med nötter c:

Vad mysigt de såg ut. :D Der gott ut! =D

Sv; Menare !

Okej vad härligt, skönt att röra på sig lite :)

Sv: inte jag heller hihi!

förutom de med likör xD

Anmäl dig gärna, skulle va jätte kul! KRAM!

godaste maten på fredagar asså! <3



fin blogg!

hoppas du får en superduper grym helg :)

sv; Ja :D Jag har precis börjat träna Zumba , dock gör jag det hemma, hahah :D

ja de ser sååå gott ut. :D Här blev de pizza :D

Tack vännen, fan va söt du är :) Jadå de är bra med mig. Åhh tacos is da shiet för tusan :D älskar tacos!!!

va gott:D

Åh vad gott det ser ut! :)

Va gott! :D

Hoppas du haft en bra dag! :) ♥

vilken fin blogg du har!:D

hoppas du får en bra fredag och helg :)

De där såg gott ut! Vart köpte du kjolen som du har på dig på bilden i menyn? :p

- detsamma :)

sv; ja verkligen :D

hihi ja men det gör det ju ;) Tack och detsamma sötnosen.



Haft en bra fredag ? :) kramis

SV: Grymt härligt!! :D

De där ser grymt smarigt ut! (:

Godmorgon, ville bara kika in på eran söta blogg och önska dig en jättebra dag! :) Allt bra?

Ida

Åå vad gott en riktigt bra middag :)



Hur är det med dog då?

Mia

hihi ja det förstår jag :D Tacos är bland det bästa som finns i matväg :D



Är allt bra idag?

Haha ja då förstår jag att du är duktig ! :)

ja visst! ja det blir kompisar och så, sjävl då ? :)

Odd Molly har riktigt fina kläder!! :) Älskar deras koftor speciellt.

Tack så mycket! Har gjort ett inlägg om linnet så bara att kika in sötnos! :) Ha en bra dag!

Faaan va härligt!

Oh nu blev jag jättesugen på tacooo!




Kom ihåg mig?