Sista skoldagen för denna veckan!

mj
Kom hem tidigt idag då vi fick sluta redan vid tio över tolv, så jag hann PRECIS med bussen hem. Gick av på hållplatsen 2 km bort från mitt hus så jag fick mig en liten promenad hem. I väntan på att mina bröd skall bli färdiggräddade lyssnar jag på Molly Sandéns bidrag i melodifestivalen, byter om och gör mig redo inför att åka in till ishallen för genrepet till showen som går av stapeln imorgon. Det är inte alls långt kvar nu. Redan imorgon bitti halv 9 drar första uppvisningen igång & det skall bli så himla kul. Ikväll är det som sagt genrep så vi får hoppas på att allt sitter som smort innan vi åker hem ikväll. Nu skall jag även hinna gå ut med Asta innan mamma har lagat färdigt maten vi skall äta. Idag står Korv och blomkålsmos på menyn och det ska bli spännande då det var jag som gav förslaget för att jag alltid velat testa blomkålsmos! Hoppas det blir gott nu, vi hörs ikväll. Kram!

SV: Härligt :) Jo, det är bra, Vad gör du? :)

Nä jag e dålig på träning. min hund tar den mesta tiden och det ger ju lite motion.

Jag har opererat min rygg så jag är inte 100 % rörlig

Kram

sv: svarar på kommentarer och äter mellis ;)

vad händer senare?

sv: Åh tack! jag älskar den bilden:D



jasså? åh så positivt att du tycker fotografierna är bra tagna och så, jag uppskattar att ja får sån bra kritik!:) haha jaha jo de är länge det. haha jag också, sport är roligt. dock inte bollsporter. dem är mindre roliga faktiskt.. hahaah!:D

SV; Jag tyckte inte dom jag gjorde blev så jättegoda faktiskt! Tror det hade blivit bäst om jag gjort våfflorna av receptet på pannkakorna jag brular göra :)



Åh vad spännande! Skriv vad du tyckte sen och glömm inte krydda så det smakar bra. En klick bregott är gott också :D haha

sv: hahah de tär bra! ^^ jag msåte tyvärr, har ett enormt matteprov snart och har massor kvar att plugga :/

sv: hade inget speciellt planerat men ska åka in till torget en sväng (shoppingcenter i göteborg) och kolla lite snabbt bara!

hoppas på att få med nåt snyggt hem ;)

sv, åh va mysigt:) hur länge har ni hållt ihop då? och vad tränar du för kul?:)

kram kram

Sv: Tusen tack du :)!



Åh konståkning spännande :)

Tack tjejen

Maria

Åh vad skönt att sluta tidigare :D Fin bild också! :)

sv: nja, jag ogillar bollsporter för jag har egentligen alltid varit bollrädd.. haha men ändå har jag envisats med att gått i bollsporter. minns en gång när ja gick i fotboll, ja var 9 år då, då ja gjorde ett mål mot ett lag de laget ja gick i då, inte vunnit någonsin mot. ja gjorde den gången så laget vann och pappa påminner mig om det ännu..haha!!



åh tack! glad jag blir! älskar att fotografera och hålla på med sådant som rör det området. det är mitt största intresse. kul att höra, du får gärna fortsätta kika in och ge mig lite idéer framöver vad jag kan tänkas fotografera, typ som teman och sånt! det vore jätte kul :D tack detsamma!

sv: ja det är kul att du håller på med en liten annorlunda sport, eller ja den är väl ganska vanlig fast inte bland ungdomar :) eller kanske men jag känner i alla fall igen som håller på med de ;)

Riktigt fin blogg!

Riktigt fin blogg!

Hej!

Jag har tävling på bloggen där du kan vinna en valfri vara, hur bra är inte det? :D

Om du vill delta kan du trycka på länken nedan.

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-valfri-vara.html#comment



Ha en fortsatt bra dag :)

sv; åh va mysigt :')

åh va kul ! :) nej jag kan inte åka skridskor.. och verkligen inte konståkning! :/ men det är ju aldrig för sent att lära sig :D

jag gymmar jag, och springer ute och så:)

kram

min onsdag har varit super bra. Hur har din dag varit? :)

SV: Så bra! :) och tack så mycket. är allt bra med dig? :)

Hej, fin blogg du har! lust med ett bloglovin kanske? :D kram

SV: Hehe okej lycka till! <3 Hur länge har du åkt skridskor? <3 Jag är med kompis :)

Fin blogg! :D

Fin blogg! :D

Vad kul med uppvisning!

SV: Jo samma här!

Gjort ikväll?

sv: aaw tack du! :D

jag läser Matte 1b. den nya kursen... -.- sj? :)

SV: Så kul! Idag har jag varit på skolan pluggat o tränat fotboll ;)

Sv: hihi, okej nu har jag lagt till dig och blev din 49 följare:) min blogg är isabellalindgren.blogg.se INTE .se så du vet eftersom den också finns på bloglovin;) kram

Okej vad kul! :) Jag går på dans och jag har gått på dans i 9 och ett halft år :) Brukar ni har någon uppvisning eller så? :)

Fin blött!!!:) allt väl?;)

ja verkligen :) Dom är löjligt snygga!

Sv; Haha jaså? Jag älskar skräckisar! Fast samtidigt inte. När jag väl kollar är jag skit rädd! Haha.



Hoppas hamburgebröden blev bra :D

sv: allt är bra med mig, tack :) Vad gör du? :)




Kom ihåg mig?