Sandviken - Tävlingsdag 1!


Nöjda tjejer efter att vi genomfört korta! :) Alla har bidragit med bra prestationer och nu sitter vi och hejar på Arvid som är nästa på tur ut på isen. Heja bohuslän! :)

Skriver mer hur det gått senare ikväll.

Sv: Händer idag då?:)

SV; Finns inte mycket att göra i sandviken.. haha. Men malaysia butterfly Eller östenspräla :) Man måste in i stan.. haha.

hör av dig när du uppdaterat så jag vet hur det gick :)

SV: det kan jag göra :D skriv när du följer mig så börjar jag följa dig direkt :D

Sv: Ja, jag hade en kanon kväll! Hehe visst har jag och jaa, center kan man äta hur många som helst utav! Så himla goda! :D

Jasså har du, hihi :) Det var väldigt skönt och behövligt, så det kan jag inte mer än hålla med dig om! :)

sv; ååh tack så mycket! :D

gärna gör jag ett bloglovin byte! ;)

SV Tack så jättemycket och detsamma fina du! :)




Kom ihåg mig?